Saada vihje

Elisa Jõhvi esindus läheb ajutiselt kinni

Elisa esindus.
Elisa esindus. Foto: Elisa

Telekommunikatsiooniettevõtte Elisa esindus Jõhvis Pargi keskuses suleti reedel selleks, et teha seal uuenduskuuri.

Kliendid saavad uuenduskuuri tulemusel nautida edaspidi senisest laiemat teenuste valikut, nüüdisaegsemaid tingimusi, seadmete kiirremonti ja nõustamist. Samuti on pärast uuenduskuuri Jõhvi esinduses võimalik ennast digitaalselt tuvastada ja ka lepingute allkirjastamine muutub digitaalseks, teatas ettevõte.

"Möödunud aasta jooksul viisime 13 esindust üle paberivabadele liitumislepingutele, tänavu rakendame sama lähenemist veel kolmes. Jõhvi ongi sel aastal esimene, kus selle asemel, et teenusega liitumisel prinditaks välja hulk paberilehti − lepingueelne teave ja kahes eksemplaris leping ise −, on kogu info nüüd koondumas digikanalitesse. Kliendid saavad esinduses tutvuda kogu vajaliku infoga tahvelarvutis, anda seal allkirja ja leida dokumendid hiljem iseteenindusest," selgitas paberivabade esinduste tööpõhimõtet Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann.

Pärast uuenduskuuri on kõik toimingud ühes kohas: seadmete remont, nutihooldus ja tehniline tugi. Seal saab abi nutiseadmete tehniliste küsimuste lahendamisel, ilma et peaks olema Elisa klient.

Jõhvi esinduse uuenduskuuri ajal saavad kliendid abi Elisa kodulehe vestlusaknast või helistades kõneteenindusse. Lähimad esindused Jõhvi klientide jaoks asuvad Rakveres või Narvas. Jõhvi esindus taasavatakse 15. mail.

Kommentaarid
Tagasi üles