Abi- ja infotelefonid saavad tulevikus ühe numbri

Häirekeskuse peadirektori Kätlin Alvela sõnul on inimestel kergem nelja numbri asemel ühte meelde jätta ja häirekeskusel lihtsam avalikkust sellest teavitada.

FOTO: Matti Kämärä / Põhjarannik

Nii, nagu 112 tuleb valida nii kiirabilt, politseilt kui päästjatelt abi saamiseks, võetakse järgmisel aastal kasutusele üks number häirekeskuse teenindatavatel abi- ja infotelefonidel.

Tellijale Tellijale

Häirekeskuse abi- ja infokeskuse spetsialistid vastavad päästeala infotelefonile 1524, keskkonnainfo telefonile 1313, kohalike omavalitsuste abitelefonile 1345 ja maanteeinfo telefonile 1510. Abi- ja infotelefonide üks eesmärk on vähendada numbri 112 koormust, aidates inimesi küsimustes, mille puhul ei ole ohus elu, tervis ega vara.

Kõnede arv kasvab 

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles