Töötukassa teenindab kliente büroodes ainult eelneval kokkuleppel

Ilja Smirnov
Copy
Töötukassa Jõhvi büroo.
Töötukassa Jõhvi büroo. Foto: Peeter Lilleväli / Põhjarannik

Töötukassa kommunikatsiooniosakond andis 17. detsembril teada, et koroonaviiruse leviku ohu tõttu võetakse töötukassa Ida-Virumaa büroodes kliente vastu vaid eelneval kokkuleppel.

Büroo külastamiseks tuleb esmalt helistada büroo töötajale telefonil 332 1800 (Narvas), 332 1910 (Sillamäel), 332 1900 (Kiviõlis) ja 332 1700 (Jõhvis).

Samuti palutakse võimaluse korral kasutada töötukassa veebilehel olevaid elektroonilisi suhtluskanaleid ja iseteenindussüsteemi.

Töötukassa kommunikatsiooninõunik Jekaterina Kalinitševa tuletas meelde, et e-teeninduses saab end töötuks registreerida, hüvitist taotleda, tööpakkumisi sisestada ja kandideerida. Avaldusi võetakse vastu ka telefoni, tavaposti ja digitaalselt allkirjastatuna e-posti teel. 

"Kui inimene vajab elektrooniliste kanalite kasutamisel abi, siis juhendatakse teda kirja või telefoni teel. Töötukassa infotelefonid on 669 6513 ja 15501, e-post info@tootukassa.ee, Skype tootukassa," lisas Kalinitševa.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles