/nginx/o/2025/03/28/16743832t1hf297.jpg)
Jõhvi suurima kaubanduskeskuse Pargi keskuse kolm sissepääsu said rahvahääletuse tulemusel endale nimed. Konkurss sissepääsudele nimede leidmiseks kuulutati välja jaanuaris ning seejärel pandi žürii välja valitud pakkumised rahvahääletusele.
Jõhvi suurima kaubanduskeskuse Pargi keskuse kolm sissepääsu said rahvahääletuse tulemusel endale nimed. Konkurss sissepääsudele nimede leidmiseks kuulutati välja jaanuaris ning seejärel pandi žürii välja valitud pakkumised rahvahääletusele.
Kõige rohkem hääli (403) said nimed Pargi (pargipoolne sissepääs), Hariduse (hariduslinnaku-poolne sissepääs) ning Kultuuri (muusikaväljaku ja kontserdimaja poolne sissepääs).
Kooslus Kaljo (filmimees Kaljo Kiisa skulptuuri poolne sissepääs), Heino (Heino Lipu nimelise staadioni poolne pääs) ning Gewi (Jõhvi-poolne sissepääs) tuli 303 häälega teiseks.
Hääletusvooru jõudsid veel variandid Kaevuri − Linnapargi − Muusika ning Bornhöhe (Jõhvis elanud kirjaniku Eduard Bornhöhe järgi) − Welling − Schwebs. Welling oli Jõhvi ning Schwebs Edise mõisa omanik.
Pargi keskuse turundusjuht Irene Revjako ütles jaanuaris Põhjarannikule, et vajadus ustele nimede panemise järele ilmnes keskuse senise tegevuse käigus. "Praktika näitab, et tihti ei oska külastajad täpselt kirjeldada, millisest uksest nad sisenesid, või on kulleritel keeruline õige ukse juurde jõuda. Sellised olukorrad on sagedased ning tekitanud arusaama, et selgete ja meeldejäävate nimede andmine aitaks kaasa paremale orienteerumisele," rääkis ta.
Revjako lisas, et ettevõtmine sai edasi arendatud koostöös Jõhvi valla kultuuri- ja spordinõuniku Avo Samblaga. "Soovime, et uste nimed oleksid seotud Jõhvi piirkonna ajaloo ja identiteediga, tuues kogukonnale lisaväärtust. Konkursi kaudu soovime kaasata kohalikku kogukonda ja pakkuda neile võimalust oma loovust rakendada."