Taxify sõiduvahendusplatvorm tegutseb alates 18. jaanuarist ka Kohtla-Järvel ja Jõhvis, teavitas taksoteenuseid vahendav ettevõte.
Taxify laieneb Jõhvi ja Kohtla-Järvele
Kohtla-Järvel ja Jõhvis elab kokku ligi 50 000 inimest ning kaks linnasüdant paiknevad teineteisest 10 minuti sõidu kaugusel. Põhjarannikule teadaolevalt aga tekib taksoteenuse kättesaadavusega selles regioonis alatasa probleeme.
"Kui selles regioonis leidub asjaarmastajatest autojuhte, kes tahaksid Taxifys töötamist proovida, siis meie sõiduvahendusplatvormiga liitumine on väga lihtne: piisab, kui läbida koolitus, vormistada elektroonilise süsteemi kaudu vajalik luba ja laadida alla mobiilirakendus," rääkis Taxify esindaja Aleksei Kolesnikov.
Jaanuaris kehtib Kohtla-Järvel ja Jõhvis Taxify juhtidele ka hinnagarantii, mis tähendab, et juht saab iga sõidu eest kätte vähemalt 5 eurot.
Sõidualustustasu on Kohtla-Järvel ja Jõhvis 1,80 eurot, kilomeetri hind 39 senti ning ühe sõidu minimaalne maksumus 2,5 eurot. Jaanuaris kehtib Kohtla-Järvel ja Jõhvis Taxify klientidele tutvumishind: esimeselt kolmelt sõidult saavad kliendid 20 protsenti soodustust, maksimaalne soodustus on 2,5 eurot.
Taxify on Euroopa juhtiv transpordiplatvorm, mille eesmärk on muuta linnades liikumine lihtsamaks, kiiremaks ja usaldusväärsemaks. 2013. aastal asutatud Eesti ettevõte tegutseb praeguseks rohkem kui 25 riigis.
Taksojuht ja klient on omavahel ühenduses mobiilirakenduse kaudu. Klient näeb mobiilirakendusest, millised autod parajasti vabad on, ning arvutab kohe välja ka sõidu maksumuse. Arveldada on võimalik sularahata. Sõidu lõppedes saab klient autole ja juhile hinnangu anda; madala reitinguga juhid arvatakse Taxify süsteemist välja.
Taxify ärimudeli efektiivsus seisneb mõlemale osapoolele pakutavates eelistes: töökohustustest vabad juhid maksavad väikest komisjonitasu, kliendid aga saavad sõita tavalisest soodsama hinnaga.
Eestis tegutseb sõiduvahendusplatvorm Taxify Tallinnas ja Tartus ning alates möödunud aasta novembrist ka Narvas. Ettevõtte tulek piirilinna sealset ammu välja kujunenud taksoturgu eriti ei mõjutanud: sajad autod ja taksojuhid pakuvad endiselt võimalust sõita linna piires fikseeritud hinnaga − ilma taksomeetri ja mobiilirakenduseta.