Jevgrafovi sõnul kaebas üks ATKO klient ka seda, et buss ei sõitnud peatusele piisavalt lähedale ning selle tagajärjel naisterahvas kukkus.
"Normide järgi peab buss peatuma maksimaalselt 20 sentimeetri kaugusel platvormist. Sellegi kohta sai firmale hoiatus tehtud ning bussijuhiga maha peetud vestlus vajadusest norme järgida ja sõitjatesse tähelepanelikumalt suhtuda," sõnas abilinnapea.
Tagavarabusse ei jätkunud
ATKO Bussiliinide Narva osakonna juhataja Aleksei Andrejev selgitas hiljuti Delfi portaalile, miks linnaliin 17. veebruari õhtul bussideta jäi.
"Kudruküla suvilate rajoonis jäi kinni kolm meie bussi ning kõik jõud olid suunatud sellele, et need bussid sealt välja saada ja külmetavad inimesed linna toimetada. Bussipargis olevad tagavarabussid saadeti nendele liinidele ning võimalust mööda katsime neid kolme liini. Kahjuks jäi linnaliin nr 8 tol hetkel bussita."
Liini nr 38 üks buss sõitis aga lausa kraavi, kuna tee oli Andrejevi sõnul libe nagu liuväli. "Bussis oli vaid kaks sõitjat ning õnneks keegi kannatada ei saanud. Bussi oli jääs tee tõttu väga raske ära vedada ning buss ise sai kõvasti kahjustada."
Abilinnapea Aleksei Jevgrafovi sõnul aga pole säärane põhjendus vastuvõetav, kuna vedajal peab olema piisavalt tagavarabusse. "Busse ei olnud liinil õhtusel ajal, mil need põhimõtteliselt suvilate rajoonis ei käigi."
"Jätkame ATKO töö kontrollimist ka edaspidi, meil on kavas mitu reidi," lisas Jevgrafov.