Sillamäe – Ust-Luuga laevaliini avamine lükkub edasi

Põhjarannik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX
Foto: SCANPIX
Eile esimese reisi tegema pidanud Sillamäe ja Ust-Luuga vahelise laevaliini avamine lükkub edasi.

Rahvusvaheline logistikaettevõte ULS-Global Group teatas eelmisel reedel meediakanalitele saadetud kutses, et alates 18. septembist hakkab nende laev ULS Ferry 1 sõitma liinil Sillamäe - Ust-Luuga - Sillamäe. Selle sündmuse auks korraldati läinud pühapäeval selle laeva pardal Tallinna sadama A-teminalis ka liini avamispidu.

ULS Shippingu liinimänedžer Aleksei Gorjatšev kinnitas eile Põhjarannikule, et teisipäevast ei õnnestunud laeva siiski käima panna, sest seda peab veel natuke remontima. "Ma ei ütle praegu konkeetset kuupäeva, kuid eeldan, et selle nädala lõpus saame alustada," sõnas ta, lisades, et täpsem selgus peaks saabuma täna.

Gorjatšev sõnas, et lähipäevil selguvad ka sõiduplaan ja hinnad ning see info läheb üles firma kodulehele internetis.

ULS-Global Group, kellele kuulub kaheksa lennukit ja 400 veoautot, nimetab end Euroopa üheks suuremaks logistikaettevõtteks, kel on oma filiaalid ka Ameerikas ja Hiinas.

Septembri alguses nimetasid mitmed Venemaa uudisteportaalid Ust-Luuga - Sillamäe liini operaatoriks laevafirmat St. Peter Line, kelle kaks suurt reisilaeva sõidavad Soome lahes Peterburi, Helsingi, Stockholmi ja Tallinna sadamate vahel. Portaal Euromag edastas laevafirma peadirektori Igor Gluhhovi sõnu, et kuigi Ust-Luuga ja Sillamäe vahel käima hakkaval parvlaeval on ka kohad reisijatele, on see esmajoones mõeldud veoautodele. Laevasõit kestab neli tundi, nii peale- kui ka mahalaadimiseks kaks tundi. Kuigi seegi on suhteliselt pikk aega, leidub tema hinnangul liinile kliente, sest Eesti-Vene piiril ei ole siiani õnnestunud veokite järjekordade probleemi lahendada.

Aleksei Gorjatšev kinnitas, et liinioperaatoriks saab siiski ULS-Global Group.

1974. aastal Norras ehitatud laev, mis hakkab Sillamäe ja Ust-Luuga vahel sõitma, kuulus kuni tänavu suveni Tallinkile ja kurseeris aastaid Kapella nime all Paldiski ja Rootsi Kapelskäri sadamate vahel. Pärast tänavuse suve müügitehingut sõidab ULS Ferry 1 Panama lipu all. Laev on 110 meetrit pikk ja mahutab kahel tekil 48 veokit ning kajutites on ruumi 75 reisija jaoks. (PR)

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles