Poliitikute jutud neljarealisest maanteest Ida-Virumaal on endiselt muinasjutužanrist

Copy
Ka tänavusel suvel tegi transpordiamet Jõhvi ja Narva vahelisel maanteel väiksemaid remonte, aga uue neljarealise maantee ehitamine lükkub aastast aastasse edasi.
Ka tänavusel suvel tegi transpordiamet Jõhvi ja Narva vahelisel maanteel väiksemaid remonte, aga uue neljarealise maantee ehitamine lükkub aastast aastasse edasi. Foto: Peeter Lilleväli / Põhjarannik

Kuigi Ida-Virumaal riigikogusse kandideerijad on alates sajandi algusest lubanud valimiskampaaniate ajal seista ka Jõhvi ja Narva vahele neljarealise maantee ehitamise eest, ei ole seni märkigi, et lähiaastatel kas või esimeste kilomeetrite ehitamine pihta võiks hakata.

Esimese pikema, 10kilomeetrise lõigu jaoks, mis ulatub Jõhvi lääneservast kuni Toila ristini ja sealt veidi edasi, on eelprojekt valmis. Transpordiameti projektijuht Kaie Kruusmaa esitles 2022. aasta juunis Jõhvi arengukonverentsil seda projekti koos multimeediafilmiga, mis näitas, kuidas tulevane maantee ja selle liiklussõlmed välja hakkavad nägema, ja pakkus tookord välja, et ehitus võiks alata 2025. aastal. Teelõigule on kavandatud mitmeid uusi kahetasandilisi liiklussõlmi, kogujateed koos ringristmikega, sillad, tunnel, ökodukt ja kergliiklusteed.

Vajadus on, raha ei ole

Tagasi üles