Selgusid maakonnaliinide hanke võitjad

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Riigihanke võitjad hakkavad liine teenindame veebruarikuust. Nende kasutusse antakse ka uued, saastekvootide müügist laekunud rahaga muretsetud bussid.
Riigihanke võitjad hakkavad liine teenindame veebruarikuust. Nende kasutusse antakse ka uued, saastekvootide müügist laekunud rahaga muretsetud bussid. Foto: SCANPIX

Ühistranspordi opereerimist maakonnaliinidel jätkavad ilmselt juba tegutsevad firmad. Nende hinnapakkumised olid konkurentide omadest soodsamad ja see otsustaski riigihanke tulemused.

Osavõtusoovi esitas kokku kümme firmat, kuid kaks neist ei saanud osaleda. Ekspress Auto L kõrvaldati põhjusel, et selle juhatuse liikmel Anatoli Listovil on kehtiv karistus liiklusseaduse § 244 rikkumise eest, Tarbus ei kvalifitseerunud vajaliku kogemuse puudumise tõttu.

Kümnest pakkumisest tunnistati parimaks kolm. Esimeses liigigrupis, kus on 16 teenindatavat liini ja mille eeldatav maht on 1,54 miljonit liinikilomeetrit aastas, tunnistati võitjaks AS Sebe, kes teenindab neid liine praegugi.

Kaotasid hinna tõttu

Sebega konkureerisid AS Mulgi Reisid ja AS Samat. Mulgi Reiside hinnapakkumine oli 0,886 eurot kilomeeter, Samatil 0,912 eurot. AS Sebе pakkus 0,7695 eurot kilomeeter.

Teises liinigrupis, milles on üheksa liini üldmahuga 576 000 liinikilomeetrit, tunnistati parimaks ASi Narva Bussiveod pakkumine. Narva Bussiveod teenindab praegugi Narvast algavaid maakonnaliine. Narva Bussivedude pakkumine 0,68 eurot kilomeeter oli konkurentide - ASi Mulgi Reisid, ASi Harjumaa Liinid ja ASi Järve Bussipark pakkumistega võrreldes väikseim.

Kolmandas liinigrupis - kaheksa liini ja üldmaht 472 000 liinikilomeetrit aastas - tuli võitjaks OÜ Lüganuse HVM, kes samuti juba tegutseb nendel liinidel.

Jagamisele läheb 42 uut autobussi

"Jaanuari lõpus loodame riigihanke võitjatega lepingud sõlmida ja seejärel peaksime kätte saama maakonnaliinidele mõeldud uued bussid," ütles Ida-Viru maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna spetsialist Indrek Narusk. "Ootame 42 uut bussi."

Riigihanke võitjad hakkavad korraldama avalikku sõitjate vedu Ida-Viru maakonnas ajavahemikul 1. veebruar 2012 - 31. jaanuar 2020. Nad saavad oma käsutusse uued bussid, mis eraldati maakonnale maanteeameti korraldatud riigihanke tulemusel. Raha busside ostmiseks saadi saastekvootide müügist Hispaaniale.

Hanketingimuste kohaselt saab esimeses liinigrupis võitjaks tulnud vedaja 21 uut bussi, teise liinigrupi vedajale läheb 12 ja kolmanda liinigrupi teenindajale üheksa bussi. Kõik bussid on ühtemoodi sinivalged.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles