Parteid vedasid Ida-Viru valijaid üksmeelselt ninapidi: neljarealist teed niipea ei tule

Erik Gamzejev
Copy
Tänavu suvel valminud kahetasandiline liiklussõlm Sillamäel on ilmselt üks viimaseid suuremaid tee-ehitustöid Jõhvi ja Narva vahelisel maanteel, aga sellest ei sündinud veel ühtegi kilomeetrit neljarealist teed.
Tänavu suvel valminud kahetasandiline liiklussõlm Sillamäel on ilmselt üks viimaseid suuremaid tee-ehitustöid Jõhvi ja Narva vahelisel maanteel, aga sellest ei sündinud veel ühtegi kilomeetrit neljarealist teed. Foto: Peeter Lilleväli / Põhjarannik

Neli aastat tagasi riigikogusse kandideerinud erakondade juhtfiguurid Ida-Virumaal olid täiesti ühel meelel ühes asjas: et Narvani peab ulatuma kui mitte neljarealine, siis vähemalt kolmerealine uus maantee. Nelja aastaga ei tulnud sellist teed ühtegi kilomeetrit ega tule ilmselt ka järgneva nelja aasta jooksul, kui lugeda uuendatava riigi teehoiukava eelnõu.

Põhimaanteede, sealhulgas Narvani ulatuva maantee laiendamine oli kirjas enamiku erakondade 2019. aasta valimisprogrammis. "Kui uskuda Ida-Virumaalt riigikokku pürgivaid poliitikuid, saab üle kümne aasta päevakorral olnud, kuid pidevalt edasi lükkunud Jõhvi ja Narva vahelise kurvilise maanteelõigu neljarealiseks ehitamine lähiaastail teoks," kirjutas Põhjarannik, tuginedes Ida-Virumaal kandideerinud eri parteide esindajate väljaütlemistele mõned päevad enne 2019. aasta riigikogu valimisi toimunud Ida-Viru strateegiapäeval.

2018. aasta kevadel oli aga tollane majandus- ja taristuminister Kadri Simson kohtumisel Ida-Viru ajakirjanikega kinnitanud, et Jõhvi ja Narva vahelise maantee neljarealiseks ehitamine saab teoks orienteerivalt 2025. aastaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles