Narva ja Jõhvi võistlevad ostjate pärast

Erik Gamzejev
Copy
Ostlemisvõimaluse pakkumise kõrval on kaubanduskeskused üha rohkem muutumas ka meelelahutuskeskuseks. See pilt on tehtud Fama keskuses noortetrupi The Young Americans sõu ajal.
Ostlemisvõimaluse pakkumise kõrval on kaubanduskeskused üha rohkem muutumas ka meelelahutuskeskuseks. See pilt on tehtud Fama keskuses noortetrupi The Young Americans sõu ajal. Foto: Ilja Smirnov / Põhjarannik

Jõhvi Pargi keskuse avamine eelmise aasta lõpus sunnib ka Narva kaubanduskeskusi ostjate pärast rohkem pingutama, eriti olukorras, kus Ida-Virumaa elanike arv on iga aastaga mitme tuhande võrra vähenenud. 

Tarmo Kleimann, kes juhib Narva kahte suuremat kaubanduskeskust Astrit ja Famat, kus töötab ligikaudu 600 inimest ja kaupluste pinda on kokku üle 40 000 ruutmeetri, tõdeb, et olukorras, kus elanikke juurde ei tule, aga samas konkurents tugevneb ja üha rohkem oste tehakse internetis, peavad nii keskused kui ka poed rohkem pingutama klientide hoidmise nimel. 

Ostjaid vähem, käibed tõusevad 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles