Sotsiaalkindlustusameti Kohtla-Järve büroo tuli klientidele lähemale

Põhjust rõõmustada on nii büroo töötajatel töötingimuste nüüdisajastamise üle kui ka neil tuhandetel inimestel, kes sotsiaalkindlustusametisse pöörduvad.

FOTO: Peeter Lilleväli / Põhjarannik

Sotsiaalkindlustusameti Kohtla-Järve büroo vahetas asukohta, jättes hüvasti aastakümneid koduks olnud Pärna tänava majaga, ning asub nüüd Vironia kaubanduskeskuse teisel korrusel. Värskelt remonditud ruumid ja asumine kohas, mida inimesed tihti külastavad, peaks klientidele olema mugavam. 

"Otsisime juba mitu aastat uut asukohta, aga raske oli väikeses kohas sobivaid pindu leida ja ka linnavalitsus ei suutnud meile head varianti pakkuda. Samuti polnud sobivat pinda pakkuda Riigi Kinnisvara ASil," rääkis sotsiaalkindlustusameti peadirektor Egon Veermäe. Tuua riigiasutuse klienditeenindus kaubanduskeskusesse on Eestis radikaalne otsus, kuid maailmas liiguvad trendid just sinnapoole. "Kuna paljud meie bürood vajavad uuendamist või kolimist rahvale kättesaadavamatesse kohtadesse, siis ka mujal kaalume tulevikus seda varianti, kui sobivaid pindu muidu ei leia," lisas Veermäe. 

"Pärna tänav oli natuke kõrvalisem koht, aga kaubanduskeskuses käivad inimesed nagunii ja siis on neil hea liftiga teisele korrusele tulla, kui liikumine on raskendatud. Samuti on nii parkla kui ka bussipeatused käe-jala juures," selgitas Kohtla-Järve büroo klienditeeninduse spetsialist Olga Näägo uue asukoha eeliseid. 

"Ametisse asudes hämmastas mind, et töötajad olid kõikjal rõõmsameelsed ega kurtnud töötingimuste üle, kuigi nägin, et põhjust neil selleks oleks. Nüüd vähemalt oleme selle võla oma Kohtla-Järve töötajate ees kustutanud," märkis Egon Veermäe. Eelmisel aastal pöördusid inimesed sotsiaalkindlustusameti Kohtla-Järve büroo poole 16 000 korral, nii et hea ligipääsetavus teeb rõõmu väga paljudele inimestele. 

Tagasi üles