Saada vihje

Sotsiaalkindlustusamet vähendab Kohtla-Järvel vastuvõtuaegu

Copy
Sotsiaalkindlustusamet. Pilt on illustratiivne.


MARKO SAARM/SAKALA
Sotsiaalkindlustusamet. Pilt on illustratiivne. MARKO SAARM/SAKALA Foto: Marko Saarm / Scanpix

1. augustist on Kohtla-Järve sotsiaalkindlustusameti klienditeenindus avatud esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti.

"Kliendipöördumiste analüüs näitas, et meie kliendid külastavad klienditeenindusi üha vähem, samas on iseteeninduse ja alternatiivsete suhtluskanalite kasutamine märkimisväärselt kasvanud," selgitas sotsiaalkindlustusameti kliendisuhete ja teabehalduse osakonna juhataja Mare Sillaots.

Kevadine analüüs näitas, et klienditeeninduste külastatavus on oluliselt langenud. Aastatel 2021-2023 kasvas iseteeninduse kaudu pöördumiste arv 372% ja esinduste külastatavus langes ligi 30%. Sillaots kinnitas, et teenuse kvaliteet ei vähene: "Soovime pakkuda parimaid teenuseid seal, kus neid kõige rohkem vajatakse, optimeerides oma kohalolekut ja ressursside kasutamist."

Augustist on Kohtla-Järve klienditeenindus aadressil Järveküla tee 50 (Vironia keskuse II korrus) avatud esmaspäeviti kella 8.30-18, kolmapäeviti 8.30-16.30 ja reedeti 8.30-13. Muudel tööpäevadel ja iga kuu viimasel reedel on teenindus suletud. Samasugune muudatus puudutab ka Jõgeva, Paide, Rapla, Tartu ja Viljandi klienditeenindusi. Sillaotsa sõnul töötavad sellise graafikuga edukalt juba mitmed esindused.

Sotsiaalkindlustusameti infotelefon 612 1360 vastab tööpäeviti kella 9-17. Infotelefonile helistades või iseteeninduskeskkonnas saab broneerida aega videonõustamiseks, teatas amet.

Tagasi üles