Teed lagunevad: "Auke tuleb rohkem peale kui raha!"

Erik Kalda
, ajakirjanik
Copy
Jõhvi linnas on üks kehvemas seisus lõike Narva-poolsel sissesõiduteel, kus kohati peale aukude midagi muud polegi.
Jõhvi linnas on üks kehvemas seisus lõike Narva-poolsel sissesõiduteel, kus kohati peale aukude midagi muud polegi. Foto: Matti Kämärä / Põhjarannik

Lahti sulanud teed on paljastanud rohkelt auke ja kahjustusi, kuid kuna lagunemise aeg jätkub, ootavad teeomanikud veel aukude parandamisega.

"Kevadel on teede lagunemine kõige kiirem, sest korduv temperatuuri kõikumine nulli juures põhjustab teekattes pragude ning aukude tekkimist, kuna vesi tungib teekatte alla, kus see külmub, paisub ja lõhub teekatet," sõnas transpordiameti teehoiuteenistuse ida osakonna juhataja Anti Palmi. Ta lisas, et talvine temperatuuri kõikumine (näiteks sellel talvel -28 kraadist kuni +3 kraadini) on samuti halb, kuid kevadel toimuvad need muutused oluliselt kiiremini.

Remonti läheb üks maanteelõik

Sellel aastal tehakse Ida-Virumaa riigiteedel umbes 62,5 km ulatuses pindamistöid ning üks suurem taastusremont ehk asfaltkatte uuendamine Tallinna-Narva maantee 150.-156. kilomeetril, mis jääb Saka ja Kukruse vahele. Selle raames ehitatakse ümber ka Kohtla-Järvele sissesõitu võimaldav parempöörde rada.

Pindamistööd ja selle lõigu remont maksavad kokku üle 1,9 miljoni euro. See on lisaks 2,7 miljonile, mis igal aastal lepingujärgsele hooldusele kulub.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles