Allar Keerme tegi Eesti kestvuskrossis ajalugu

Põhjarannik
Copy
Allar Keerme kolm sõidutundi tähendas ka mitut tankimispeatust.
Allar Keerme kolm sõidutundi tähendas ka mitut tankimispeatust. Foto: Erki Rannamees

Pühapäeval anti Sakus start Eesti kestvuskrossi meistrivõistlustele. Tänu hajutatuse nõudele ei lastud korraga rajale ühe ja kahe tunni sõitjaid, mis võimaldas Allar Keermel mõlemast sõidust osa võtta ja võistelda kokku kolm tundi.

"Ega see mul esimene kord ei ole. Ka USAs panin ennast aastate eest kolme tunni sõidus koos vennaga proovile," ütles Allar Keerme. Seekord tuli sellise seaduseaugu leidmist vahepeal ka kahetseda. "Tunnises sõidus võttis käed krampi ning lõpuotsas seetõttu tempo natuke rauges," rääkis oma klassis neljandana lõpetanud Keerme. Pärast paarikümneminutilist pausi oli kõik jälle korras, kuid ränk kukkumine pikas sõidu tegi tsiklile liiga. Eks ka mehele, aga adrenaliin hoidis põhisõidus meest enam-vähem vormis, kuid kiirust jäi vähemaks. Tasuks E1 kolmas koht.

Selle aasta uuenduseks on ka beginner-klassi tekitamine. See on mõeldud hobisõitjatele, kes tahavad ennast kahe tunni sõidus proovile panna. Nimetus ise tundub väga ebaõnnestunud, kuna beginner ehk algaja krossirajal kahte tundi vastu ei pea, arvavad paljud sõitjad. Tegu on pigem tugeva kesktasemega. Raske väljakutse võttis vastu Mallor Vildak, kes saavutas uues klassis teise koha. Quad Openi klassis lõpetas teise kohaga Martin Toovis.

Päeva kirkaima autasu võttis aga vastu Riho Keerme, kes tõestas enduuroklassi esikohaga, et Eesti enduurokoondise kandidaadina võtab ta asja väga tõsiselt. Teised meie maakonna esindajad tegid samuti tublit sõitu, kuid poodiumile tõusta ei õnnestunud. Vahest järgmine kord, sest hooaeg on alanud ja eeloleval nädalavahetusel on võimalus ennast proovile panna lausa kahel korral.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles