Nädalavahetusel kortsutatakse taas autoplekki

Põhjarannik
Copy
Kuigi kokkupõrked pakuvad publikule närvikõdi, on võistluse eesmärk ikkagi läbida kõige rohkem ringe. See, milline taktika on valitud, selgub alles rajal.
Kuigi kokkupõrked pakuvad publikule närvikõdi, on võistluse eesmärk ikkagi läbida kõige rohkem ringe. See, milline taktika on valitud, selgub alles rajal. Foto: Peeter Lilleväli / Põhjarannik

Laupäeval, 7. märtsil toimub taas vaatemänguline romuringi võistlus. Seekord võtavad autojuhid ja võib-olla veelgi rohkem autoremontijad omavahel mõõtu endisel Viru kaevanduse alal. 

Eelmine võistlus mullu augustis oli väga publikurohke. Korraldajate sõnul peaks eelolev laupäev olema veelgi vaatemängulisem. "Toona oli stardis 24 autot ja nüüd on registreerunud 40 võistlejat," ütles Artur Smirnov korraldustoimkonnast. Tänu sellele tõotab võistluse esimene pool tulla veelgi intensiivsem. "Kõiki võistlejaid korraga vähemalt alguses rajale lasta ei saa, nii et alustame kahes grupis. Seda vähem on aega, kui rajal midagi ei toimu, sest eripause remondiks teha vaja pole. Ühed sõidavad ja teised lapivad samal ajal tehnikat," rääkis Smirnov. Hiljem, kui read jäävad hõredamaks, tõstetakse kõik rivisse jäänud autod kokku. 

Rada on tugeva põhjaga ning selleks, et kiirused liiga suureks ei läheks, on konstrueeritud üksteisele järgnev kurvide jada. Nõnda on ohutum. Nagu ikka romuringil, tuleb läbida võimalikult palju ringe. On iga gladiaatori oma teha, kas riskida kontaktidega teiste autodega, mille tulemusel võib rivist välja minna konkurent, aga võib rohkem viga saada ka oma sõiduk. 

Esimene start antakse kell 11 ning need, kel vanust rohkem kui 12 eluaastat, peavad lunastama ka 5eurose pileti. "Soovitan varakult kohale tulla, kuna ei oska öelda, kui hästi on võistlejad suutnud autode kriitilised sõlmed avariikindlaks teha, ning seetõttu on võistluse lõpu aeg teadmata. Mida varem kohal olla, seda rohkem adrenaliinirikast võistlust oma piletiraha eest näha saate," ütles Artur Smirnov. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles