Teenusepakkuja vastutus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Põhjarannik kirjutas juhtumist, kus tõenäoliselt Aafrika päritolu petturid tegid ühe Kohtla-Järve mehe pangakonto tühjaks. Me oleme kuulnud palju kõiksugustest mustalt mandrilt pärit petukirjadest ning samapalju ka nendega seotud hoiatustest, et neile ei tohiks reageerida. Antud juhul aga ei olnud millegi sellisega tegemist. Inimene teavitas panka kohe, kui sai teada, et kelmid on tema kontol summasid broneerinud, kirjutas avaldused nii pangale kui politseile. Ent ikkagi jäi ta rahast ilma.

Muidugi tore, et pank lubab pettuse tuvastamisel raha tagasi kanda, ent ikkagi on see veidi kummaline. Teatavasti on panga suurim kapital usaldusväärsus. Inimene on oma raha pangale usaldanud ning pole teinud midagi sellist, mis annaks alust teda süüdistada hoolimatuses oma pangaandmete kaitsmise osas. Ent ikkagi jääb ta rahast ilma. Ja kui ta saabki selle tagasi, on tal seetõttu tekkinud ebameeldivusi kuni rahapuuduseni välja.

Või teine lugu, millest räägib tänane Põhjarannik, kus bussisõitjal varastati pakiruumist pagas, mis tekitas märkimisväärse kahju. Bussifirma räägib, et nemad lähtuvad seadusest ning ei vastuta reisija pagasi eest, ent maanteeameti kinnitusel on pagasi säilimine siiski vedaja vastutusel.

Kahjuks kohtame üsna tihti olukordi, kus ettevõtja probleemi kiire lahendamise asemel asub klienti süüdistama või kehitab lihtsalt õlgu. Ning karta on, et suure osa sellistest juhtumitest neelab klient lihtsalt alla, soovimata kulutada vaidlustele oma aega ja raha.

Märksõnad

Tagasi üles