Külm dušš oma tarbijatele

Põhjarannik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

"VKG Soojus lühendab oluliselt soojustorustike remondiaega!" − sellise pealkirjaga loo saatis kaks aastat tagasi Põhjarannikule Kohtla-Järve ja Jõhvi piirkonna kaugkütteettevõtte tollane juht Andres Veske.

Muu hulgas kirjutas Veske, et on juba aastaid tahtnud pöörduda  Kohtla-Järve ja Jõhvi piirkonna elanike poole uudisega, et nüüd enam ei pea kannatama pikki päevi suvisel perioodil ilma sooja veeta. "Oleme teinud mitu aastat tööd, et parandada soojustorustike kvaliteeti ja töövõimekust, et remont ei võtaks enam aega kaks nädalat. Loodetavasti on nüüd käes aeg, mil saame seda teha," kirjutas Veske 2014. aastal, lisades, et hakkama tahetakse saada paari päevaga ja tulevikus veelgi kiiremini.

Nüüd, kaks aastat hiljem, on VKG Soojus aga taas olnud sunnitud oma Jõhvi ja Ahtme klientidele teada andma, et kuni kahe nädala jooksul ei tasu neil arvestada, et kraanist sooja vett tuleb. Ehk paremaks pole tegelikult midagi muutunud ja monopoolset teenust osutav kommunaalettevõte paneb oma tuhanded kliendid lihtsalt fakti ette, et peske end külma veega või ärge üldse peske − see ei ole meie mure.

Tõsi, positiivne  on see, et vähemasti Järve linnaosa elanikke sel suvel sooja veega varustamise katkestamine ei taba. VKG Soojus annab lootust, et aasta või paari pärast õnnestub seda ehk vältida ka Jõhvis ja Ahtmes, kus elab kokku suurem osa tarbijatest.

Samas kui ükskord on juba udujuttu aetud, siis on raske uskuda ka järgmisi lubadusi. Aga midagi muud paraku üle samuti ei jää. Ent mundriau huvides võiks VKG Soojus seekord sõna pidada ja tegutseda kiiremini selle nimel, et juba järgmisel suvel poleks põhjust seda teemat üldse käsitleda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles