Ida-Viru turismiettevõtlus on löödud nokauti. Ajal, mil kogu meie turismimajandus on õigupoolest lukus, ei näe me aga meie ettevõtjate mõõtmatut nuttu ja hala. Jah, öeldakse, et on raske, et valitsus peaks aitama, on ka kriitikat. Ent kui vaadata, missuguseid sõnumeid vahetavad omavahel neid ettevõtteid ühendava turismiklastri liikmed, siis need on pigem usku ja inspiratsiooni otsivad. Paljuski selle ühenduse koordinaatori Kadri Jaloneni eestvõttel, kes juhib siinse turismi ennastsalgavat võitlust viirusega.
NÄDALA KUJU − Kadri Jalonen
Sel nädalal algatati uus kampaania: telliti ports näomaske, mille lausung rõhutab hoolivust Ida-Virumaast, praegu käib ühtse sõnumi otsimine, mis ei rõhuta negatiivsust, vaid Ida-Viru ettevõtjate allaandmatust ning usku peatsesse võitu.
Jaloneni loomuses on mitte halada, kui jutt käib Ida-Virumaa mainest ja tulevikust, vaid säilitada optimismi ka siis, kui kõik asjaolud räägiksid justkui selle vastu. Ja praeguses olukorras pole midagi väärtuslikumat kui usu ja lootuse säilitamine koos sihipärase tegutsemisega.